Bezig met mijn huiswerk….

18 september 2017 - Esposende, Portugal

Dag 125 : Rustdag in Esposende…. (Totaal 2969 km)

De zon zit deze ochtend achter een wolkendek, maar soms komt ie er even doorheen. Het is nog vroeg, en heb vandaag alle tijd voor een bezoek aan de omgeving. Na het ontbijt hier in huis, eerst maar eens begonnen aan mijn huiswerk, en dat bestaat uit het luisteren naar de nummers die ik moet gaan spelen in Dark Sabbath, mijn nieuwe band. Dit sluit perfect aan na dit Blokske om. Als ik thuiskom zal ik vanaf de maandag mijn drumstudiooke induiken om daar voorlopig elke dag 2 blokken van 3 uur mijn conditie weer los te maken, en tevens de nummers in te studeren. Dan wordt het ook wekelijks met de band repeteren in Antwerpen. Er staat dus een drukke tijd te wachten, maar dat vind ik helemáál niet erg. Toen ik gisteren hier aankwam met zonnig weer, zag het er allemaal heel gezellig uit, maar vandaag op maandag is het helemaal niks met dat bewolkte weer. Sebiet maar weer een restaurant opzoeken en daarna weer ZZZzzzz, tot morgen.

1. Pieter:
    18 september 2017
    Instuderen? Die ken je blindelings uit je hoofd.
  2. Rien:
    18 september 2017
    Ben benieuwd naar je optreden.
  3. Margreet:
    19 september 2017
    Ze hadden de rode loper uitgelegd daar voor de fietsers. Grappig om te lezen dat je eigenlijk ook al zin hebt om weer je leven op te pakken na jouw Camino. Heel goed!
  4. Paul Vandendael:
    19 september 2017
    Halo Jack. Je gaat goed vooruit zeg! Marie-Cécile en ik zijn van 5 tot 12 oktober in Lissabon.
  5. Jande Quelery:
    Goed werk Jack !
  6. Margreet:
    19 september 2017
    Ja, hoezo conditie los maken. Als iemand heeft laten zien dat ie bulkt van de conditie ben jij het wel zeg!!!