5 maanden gelopen,,, en in 5 uur thuis…….

19 oktober 2017 - Bergen op Zoom, Nederland

Dag 156 : Lissabon – Bergen op Zoom ( Totaal 3452 km gewandeld)

Tja, ik geloof dat het afgelopen is, einddoel van deze camino bereikt. Ik zou elke dag kunnen blijven lopen, maar wat de voeding betreft, ben ik wel blij naar huis te gaan. 5 maanden élke dag een restaurant bezoeken wordt ook saai en niet zó gezond. Maar goed, volgende week rol ik weer terug in het dagelijkse patroon thuis, met vooral regelmatig zalm en kabeljauw…mmm. De duur van de terugreis was ongeveer 5 uur, wat een verschil.. Mijn zoon Yoran, en zijn vriendin Britt, stonden op de luchthaven van Brussel om mij vandaar naar huis te brengen in Bergen op Zoom, en zo was het blokske om….Bij binnenkomst stond er nog een verrassing op tafel, een fleske wijn van het Franken wijninperium … Die gaan we binnenkort dus eens proeven. Dank jullie voor de aandacht, en hopelijk hebben jullie genoten van het reisverslag. Voor degene die op zondagmiddag 29 oktober dorst hebben, 16.00 uur in Grandcafe De Grote Slok in Berrrege… Bedankt, oudoe, en selu…….

1. Ad:
    25 oktober 2017
    Fantastische reis Jacq, de 29e kan ik niet maar ik hoop dat we elkaar, samen met Hetty en Lianne, snel zullen ontmoeten, welkom thuis.
  2. Rien:
    25 oktober 2017
    Ik heb je vanaf de friettent in de koepeldwarsstraat gevolgd via Lissabon tot Albert Heijn in de Zeeland..
    Het was een genot om jouw verslagen en jouw foto's mee te mogen beleven.
    Bedankt daar voor. Super prestatie!
    Ik weet niet of ik zondag kom maar we zullen elkaar nog vaak tegen komen.
  3. Jande Quelery:
    25 oktober 2017
    beste Jacq bedank voor je mooie reisverslagen met foto,s . echt top!
    groetjes Jan Q
  4. Wim de Feijter, levenslust:
    25 oktober 2017
    Jacq ik heb genoten van je verslagen en de foto's.
    Een prachtige prestatie al die dagen wandelen.
  5. Jaap bassist:
    25 oktober 2017
    hey die jack je hebt je doel bereikt met mooie verhalen met ook lachwekkende uitspraken er tussen zoals ik je ken mooie foto,s van de omgeving en nu weer thuis in je eigen stekkie ga je er weer tegen aan met je drumwerk succes jack ik kan niet op je feestje aanwezig zijn sorry maar we zien elkaar wel 9 november speel ik in de spoetnik in vlissingen met een dichter hij brengt zijn gedichten en ik speel op achtergrond op klassiek gitaar m,n eigen werk we heten dichter bij de blues
  6. Jan Muskens:
    25 oktober 2017
    Ha die Jacq, net als iedereen genoten van je reisverslagen en foto's, welkom thuis.
    Ik moet me voor as. zondag ook afmelden, je weet het he ik moet dan frietjes rondbrengen.
    We zien elkaar binnenkort wel weer bij de blues.
  7. Michel van loon:
    25 oktober 2017
    Ook ik bedank jou voor die mooie verhalen en foto's Ik keek er iedere dag naar wat heeft hij nu weer te vertellen.Vooral Portugal daar van heb ik genoten.Je kwam op plekjes waar ook ik bent geweest.Ik zal jou verhalen missen.Tot de volgende looproute.Audoe en da,je bedankt zijt da witte Jeanne en Michel
  8. Leenders Theo:
    25 oktober 2017
    Hoi Jacq, ons kunde de 29e wel verwachten, want ge et waarschijnlijk nog meer mooie verhalen. We hebben volop genoten van je verslag met je eigen interpretatie. groeten Theo en marianne.
  9. Tom:
    25 oktober 2017
    Welkom terug en tot zondag