Deze week, een beetje vakantie….

16 september 2017 - Viana do Castelo, Portugal

Dag 123 : Rustdag in Viana do Castelo, km’s te verwaarlozen (Totaal 2941 km)

Na de slechte nachtrust van het muziekevenement, in de vroege ochtend toch nog iets geslapen, maar moe ben ik niet. Vanochtend is Héleen in aller stilte vertrokken, want haar pad is richting Santiago de Compostelle. Heb deze dag dus alles op m’n dooie gemak gedaan, zo ook de reserveringen voor de komende 5 overnachtingen. Vanmiddag een beetje door de stad geslenterd en wat foto’s gemaakt. Het strand is hier een eind vandaan, maar de noordenwind is koud, dus niet interessant om het te bezoeken. Schijnbaar krijgen we de komende dagen warmer weer, ik moet maar afwachten met zo’n koude oceaan voor de Portugese deur. Mijn wandelschema heb ik ook nog eens goed bekeken en ga de komende etappes steeds een rustdag inlassen, want anders kom ik veel te vroeg aan in Lissabon. Dus, deze week een bietje vakansie. Heb nu alle overnachtingen geregeld t/m Porto, waar ik midden in het historische oude centrum 4 nachten verblijf. Vanavond nog wat concerten bezocht langs de verschillende podia. Het was stikgezellig en druk, maar het wandelgevoel zeg….Up, naar oew bed. En dat deed ik dan ook. Morgen weer verder.

1. Jaap bassist:
    17 september 2017
    hey die jack is wel gaaf toch die bandjes is wel weer goed voor je muzikale gevoel he
  2. Han:
    18 september 2017
    Hoi jack, dat is wel lekker zo'n muzikale onderbreking op je route.
    Je komt mooi overal op tyd aan.