Over de 1000 km.....

26 juni 2017 - Tours, Frankrijk

Dag 41 : Amboise - Tours 31 km ( Totaal 1009 km )

Isabelle was met haar auto al op weg naar de boulangerie voor een verse baguette, voordat ik beneden kwam. Alles tot in de punten ( welke weet ik niet ) geregeld, en met een goed gevulde maag weer op pad. Je kan hier ook heel goed merken dat je steeds dieper het wijngebied in loop. Een overvloed aan ranken, caveau’s en château’s, laat dit overduidelijk zien. Zelfs mijn wandelpad loopt dwars door de wijnvelden. Lekkere gedachten geeft dat. Ik zie de gevulde flessen gewoon aan de struiken hangen.. Vanaf Vouvray, was het weer behoorlijk klimmen en dalen, om vervolgens voor de laatste keer de Loire over te steken. Na die oversteek, eerst weer een stempel gehaald in de kathedraal, voor de credential, en mijn nieuwe overnachtingsplaats opgezocht. Goede plek, zo midden in het centrum van Tours. Vanavond eens Mexicaans gegeten, en nu weer terug op m’n stek, want ben een bietje moei na die 31 km. Morgen geen wekker, maar een rustdag.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Co Weezenbeek:
    26 juni 2017
    ja Jaak ouw oe gemak mar morrege
  2. Rien:
    26 juni 2017
    Het is weer een mooie uiteenzetting Jacq
  3. Jaap bassist:
    27 juni 2017
    hey die jack mooie omgeving daar weer en is wel lekker toch ff een rustdag heel gezellig in tours
  4. Sonn:
    27 juni 2017
    Allemachies wa praggies, stikstéénleutige verhalen Sjaak, mar waar blijven nou die foto's van die prachtige deerne ??? En die gastvrouwe en zo.....? ;-)
  5. Elko:
    27 juni 2017
    heerlijk uit rusten met een goed glas wijn op een gezellig terras kijk om je heen en geniet
  6. Tom:
    27 juni 2017
    Geniet van je snipperdag en doe de madame de groeten