Daar gaat ie weer ...

28 juni 2017 - Sorigny, Frankrijk

Dag 43 : Tours - Sorigny 24 km ( Totaal 1033 km )

Na een rustdag, is het telkens weer een beetje opstarten, wat betreft het lopen met die bijna 15 kg op de rug. Enfin, gewoon doorgaan en na verloop van tijd gaat het weer vanzelf. Op dit deel van de route, staan opvallend veel aanwijzingen voor de richting naar Santiago de Compostelle. Heb het wel eens anders meegemaakt. Na de stadsdrukte van Tours achter mij te hebben gelaten, begon gelijk weer het klimmen en dalen. De etappe van vandaag liep ook weer door behoorlijk veel kleine dorpen en gehuchten. In Veigné een bar opgezocht voor een grande caffee, en bij de bakker een halve baguette met jambon en augurk gehaald, om die op een bank in de zon naar binnen te werken. Tussendoor nog een paar keer de regenjas aan en uit moeten doen, want het was wisselvallig weer. Aangekomen in Sorigny, gelijk naar de Mairie gelopen , want daar hadden ze wat adressen voor mij om te overnachten. Drie van de vier adressen lagen nogal ver uit het centrum, dus werd het Auberge de Mairie, aan de overkant, en praktisch op de route. Voor €50,00 een nette ruime kamer, 3 gangen diner, inclusief halve liter wijn, en ontbijt. Het diner was prima, en de wijn ook. Op dit moment is het weer aan het onweren. Beter nu, als tijdens mijn wandeling.

1. Rien:
    28 juni 2017
    Klinkt niet slecht. €50,- incl. diner en ontbijt. Wijntje er ook bij inbegrepen?
  2. Jaap bassist:
    28 juni 2017
    ja je zal zo af en toe wel wat regen hebben jack , ja is inderdaad niet duur voor alles
  3. Paul Vandendael:
    29 juni 2017
    Hey Jacq,
    Wij waren toevallig gisteren avond in een hotel in Tours, was één van de etapes van onze terugreis uit Lissabon !! Had ik dat geweten....Nu zijn we terug t'huis.