Kilometers Geraas ….

21 juli 2017 - Onesse-et-Laharie, Frankrijk

Dag 66 : Labouheyre - Onesse-et-Laharie 23 km (Totaal 1603 km)

Bijna de helft van de etappe van vandaag liep parallel met de tolweg A63, van Bordeaux naar Bayonne, en Spanje. Een wel zeer groot opvallend bruin bord langs de kant van de weg, deed de automobilist er op attenderen in de nabijheid te zijn van de weg naar Compostelle. Regelmatig werd er dan ook geclaxonneerd, en hup, daar ging mijn errum weer de lucht in. Op een gegeven moment boog mijn pad af van die drukke weg, en na die kilometers verdween ook het geraas van het verkeer. Zo belandde ik weer in de stilte van de best mooie natuur hier. Heb nu een overnachting in een auberge, waar Mickaël en Marie-Jaure ook zijn. Deze avond hebben we samen een pelgrimsmenu verorberd. Het was stikgezellig, maar nu weer tijd om de ogen te gaan sluiten. Dít is een heel ander leven dan thuis. Daar ga ik meestal nooit eerder slapen dan een uur of 1.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rien:
    21 juli 2017
    Slaap lekker.
  2. Wil en Janni:
    22 juli 2017
    Hoi jacq, wa den avonturen allemaal.
    Hartstikke leutig
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes uit berge
  3. Paul Vandendael:
    22 juli 2017
    Eergisteren dat bord gezien!!! Nu zijn wij in Lissabon aangekomen. Met onze beste groeten.
  4. Jande Quelery:
    23 juli 2017
    Jack , mooie foto,s van het kerkje , landweg en het riviertje , echt cool . bedankt weer voor je update gr Jan.
  5. Jaap bassist:
    23 juli 2017
    hey die jack wel super dat ze groeten daar op dien weg he
  6. Ernst van Schaik:
    27 juli 2017
    Ziet er beter uit als het klinkt, zo'n pelgrimsmenuke