Tocht door de Valleien…..

26 augustus 2017 - Tineo, Spanje

Dag 102 : Salas – Tineo 22 km ( Totaal 2442 km)

Deze dag begint heel goed. Ontbijt aanwezig in de alberque, en een zonnige start, met een prachtige route door de valleien in deze streek waarvan de bergen steeds maar groeien. Het tempo zat er goed in, en na 6 uur bereikten we Tineo. De alberque was gelegen in een 4 sterren hotel, waar de slaapplaats dan maar €12.00 is, en een menu € 10.00. Een halfuur voor aankomst begon het nog maar eens te regenen, dus mijn nieuwe regenjas kwam hier voor het eerst van pas. Morgen weer verder omhoog naar 629 meter. De maandag en dinsdag, worden de hoogtepunten van deze camino.

1. Han:
    27 augustus 2017
    Hoi jack de wandeling is goed en de foto's prachtig maar ik ik mis wel de foto van je medeloopster.
    Die zal toch wel komen. ?
    Gr han
  2. Jande Quelery:
    27 augustus 2017
    Beste Jack , een Rocker en een cultuur mens ,.... dat ben je , wederom weer prachtige foto,s gr Jan Q
  3. Jan en Tilly van Eekeren:
    Beste jack,
    Het is natuurlijk klote van je regenjas, maar probeer er toch maar het beste van te maken en
    Te genieten van de mooie momenten, de prachtige natuur , mooie gebouwen en ook vele goede
    camino's. Op je wandeltocht.
    Hier beginnen morgen de scholen weer, en zullen bij de kleintjes ook weer de nodige traantjes vloeien
    Oe uis staat er nog netjes bij, maar ebbe aan de overkant nieuwe buurtjes gekregen
    Tot ziens en nog veel wandelplezier.
  4. Jaap bassist:
    27 augustus 2017
    nou jack ik wil nie veel zeggen nie maar jij eet in luxe omgeving dat heb ik tuus nie he
  5. Cees en Judith:
    28 augustus 2017
    Heel benieuwd naar deze dagen, dus fotografeer er maar op los en dan tuurlijk ook eentje van je wandel- en reisgenote. Geniet van deze top omgeving!!