Een Filmstad …..

17 augustus 2017 - Llanes, Spanje

Dag 93 : Colombres – Llanes 29 km (Totaal 2247 km)

Ze leken uit een ver, vreemd land te komen. Donker van huidskleur, en un bietje platte smo… gezicht. Vader en dochter, riepen mij, en staken een brede weg over om een gesprek met mij aan te gaan waar ik mee bezig was. Ze waren wel op de hoogte van een camino naar Santiago de Compostelle, maar besefte niet dat ze werkelijk op dat pad waren. Ik vertelde mijn ervaringen, en ze waren nogal onder de indruk, en vroegen hoeveel uur het nog lopen was naar Santiago. Heb ze maar gelijk duidelijk gemaakt dat het nog wel zo'n 17, a18 dagen lopen is. Afscheid genomen met een vriendelijke handdruk en ieder weer zijnne weg. Op mijn pad passeerde ik de Bufones de Arenillas. De zee was nu rustig, maar bij een woelige zee dringt het water met grote kracht in de gaten van het kalkgesteente, en schiet als fonteinen met huiveringwekkend geblaas in de hoogte uit de rotsen. Zeer prachtige route vandaag met als eindbestemming Llanes. Een leuke stad die vaak als decor heeft gediend voor talrijke films en t.v. series. Niet verwonderlijk, want de stad heeft bijzondere gebouwen, en mooie pleinen, straten en stegen.

1. Rien:
    18 augustus 2017
    Soms heb ik geen woorden voor een reactie, maar weet, dat ik met volle teugen geniet van jouw verhalen en zeker ook van je foto's Jacq.
  2. Co Weezenbeek:
    Jaak alweer prachtig
  3. Jande Quelery:
    prachtig ! daar ...
  4. Leenders Theo:
    18 augustus 2017
    Hoi Jack, volgens mij loop je al in de tropen zo te zien aan de palmbomen ben je niet te ver doorgelopen?
    Veel plezier en een hele mooie prestatie.
  5. Jaap bassist:
    18 augustus 2017
    zo jack weer een hele mooie omgeving en gezellige stad mooie gebouwen
  6. Ernst van Schaik:
    24 augustus 2017