Toe maar, weer een snipperdag….

18 augustus 2017 - Llanes, Spanje

Dag 94 : Rustdag in Llanes (Totaal 2247)

Owww was da lekker zeg! , zo’n bietje ‘n uitslape. Heb toch dagen genoeg, en dit is een leuke plaats. In deze alberque overnachten veel toeristen met zo’n kleine koffer op wieltjes die nogal veul kabaal make.( ook die wieltjes eej). Echte toeristen dus. Vandaag mijn backup van alle foto’s weer eens bijgewerkt op de zeer oude, trage computer die hier staat, kost gewoon 2,5 uur, en voor de verderest ook weer aandacht besteed aan de komende week, want over 2 etappes stap ik over op de Camino Primitivo. De route die mij de bergen in stuur, en weg van de zee. Maar da plaske water zie ik over énkele weken in Portugal weer terug. Nog even een interne mededeling, als jullie mijn weblog bezoeken, zie je naast de titel van de dag een google kaart van Europa. Als je daar op klik, kom je telkens bij reislogger terecht. Onderaan mijn blog, staat ook zo’n google kaart. Als je daar op klik, ben je direct op mijn route, en kan je aan de blauwe lijn het gelopen pad zien met de foto’s per plek. Zo, dawasda. Kga nu even mun bene strekken richting terras. Tot straks. Ben net trug, wa genikst, en ga nu op zoek naar een terras, met aansluitend een restaurant, want dat houd míj op de been, en het is hier de gewoonte. Bij buitenkomst met een voldaan gevoel uit dat stikgoeie Italiaans restaurant, liep ik het centrum uit richting alberque met de gedachte van…. Dit was Llanes, morgen weer opnieuw dezelfde ervaringen, alleen op een andere plaats, en dat zo 5 maanden lang...