Het heen en Weer….

12 juli 2017 - Saint-Martin-Lacaussade, Frankrijk

Dag 57 : Saint -Aubin-de-Blaye – Saint -Martin-Lacaussade 23 km (Totaal 1409 km)

Vandaag een korte route, dus kon wat langer blijven liggen. Dat kwam goed uit, dan kon dat rumoerige onaangenaam volk van gisteravond vertrekken, zonder dat ik ze nog hoefde te zien. Na het prima ontbijt weer op pad, waar ik onderweg een jong stel uit Saintes inhaalde. Even kennisgemaakt, stuk samen gelopen, en in Etauliers nog een terras bezocht. Hun bleven nog wat zitten, maar ik nam de benen. Nu ook weer, , zo ieder zijn eigen tempo. Normaal zou Blaye mijn eindbestemming voor deze dag zijn, maar daar is geen pelgrims voorziening. Wel een dorp 2,5 km daarvoor. Daar aangekomen mij geïnstalleerd en wat rust genomen. De enige bar/epecerie hier heeft een sluitingsdag…. Precies ja,, vandaag. Er zat dus niks anders op dan aan het begin van de avond dan maar naar Blaye te lopen, eerst een terras opgezocht en daarna weer een restaurant. Misschien is het goed voor de spijsvertering , maar moest toen nog 2,5 km teruglopen. Dit is echt zo’n situatie om het heen en weer van te krijgen, maar zonder een maaltijd zou de wandeling van morgen wel eens tegen kunnen vallen. Morgen dus weer terug naar Blaye, om daar de boot te nemen van 10.30 uur over de zeearm, La Gironde.

1. Tom:
    13 juli 2017
    Heeeela Jack alles nog goed ???????????????????
    ziet er allemaal goed uit
  2. Rien:
    13 juli 2017
    Dat wordt dobberen over de woelige baren.
    Kan echt te keer gaan daar.