Het Idee*** Pak je agenda….

28 september 2017 - Albergaria-a-Nova, Portugal

Dag 135 : São João Da Madeira – Albegaria -a-Nova 26 km (Totaal 3108 km)

Enige tijd geleden opperde ik, dat ik misschien nog een idee had. Heb daar nog eens over nagedacht, en in combinatie met contact met mijn kleine neefje Co, die veel contacten heb in het uitgaansleven,( zelf bleftie meestal tuis) ben ik er aan uit. Misschien vinden jullie het leuk, en/of interessant, of gezellig, om op zondagmiddag 29 oktober om 16.00 uur naar Grandcafe De Grote Slok in Berrege te komme voor een pratje uit te wisselle. Let wel, het is gin feest, maar met un pilske in de hand kan het nog gezellig worre om zo oew brandende vragen beantwoord te krijgen. Zieddut as un Santiago kaffee, en agge mense meebreng die ik nie ken, en info wille over de camino, da’s ok eel goed. Wilde komme op diejje zondagmiddag de 29e, stuur dan naar deze blog een berigje van,, ik kom, of wij komme. Bij minimaal 11 aanmeldingen, kom ik ok. Bij 22 aanmeldingen, kom ik kompleet meej rugzak en al, want daar is een prijsvraag aan verbonden. Degene die het juiste gewicht raaijt van de rugzak ( tot op de alluvve gram), wint een prachtige preis. ! En bij 33 aanmeldingen zal er kaas meej mosterd en worst bij zijn. Let wel ::: aanmeldingen eej , nie ut aantal mensen. Goed, dawasda. Verder lijkt de zomer hier een bietje terug te keren. Mooie blauwe luchten, met een graad of 25, dat is weer heerlijk. Ik had al eerder vernomen dat het stuk van deze camino, tussen Porto en Lissabon niet zo mooi zou zijn, en dat klopt helemaal. Veel asfalt, en weinig natuur paden. Maar Goed, ik moet het er maar mee doen. Heb eigenlijk al zóveel moois gezien!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sonn:
    28 september 2017
    ik meld me aan
  2. Rien:
    28 september 2017
    De dag na Halloween in de T met 666.....zou kunnen dat ik ook kom. Ligt aan mijn conditie 😈
  3. Jaap bassist:
    29 september 2017
    hey die jack die romijnen waren nog zo gek nog nie wat bouwen betreft
  4. Co Weezenbeek:
    ik zijn d`r ok
  5. Tom:
    ik kom effe langs
  6. Leenders Theo:
    2 oktober 2017
    Hoi Jack wij Theo en Marianne zijn er ook bij je hebt vast nog meer spannende verhalen!
  7. Ernst van Schaik:
    5 oktober 2017