Een omgekeerde dag….

3 oktober 2017 - Ansião, Portugal

Dag 140 : Condeixa-A-Nova – Ansião 30 km (Totaal 3235 km)

6.00 uur….lekker gitaargeweld met beukende drums maakte mij weer wakker. Buitengekomen, zonder ontbijt, was het nog donker en mistig, maar door de gps route, was het pad goed te vinden. In de duisternis passeerde ik nog een Romeinse nederzetting, waarvan ik toch nog een foto heb kunnen maken op een speciale stand. Zo rond kwart over negen kwam de zon door de mist gebrand, en steeg de temperatuur als een razende. Vandaag gelukkig veel natuur paden en kleine dorpen en gehuchten. Dat is toch veel leuker dan alleen asfalt en steden. Aangekomen in m’n pension ben ik maar het menu del dia gaan nemen. Ik was weer zo vroeg aangekomen met mijn tempo van 5 km/ uur, dat ik zo’n menu wel kon gebruiken. Het was weer heel uitgebreid incl. 1/2 liter vino tinto, met als gevolg, dat ik eens een keer na dat menu op bed ging liggen om wat bij te komme. ( van dat eten eej). Zo tegen 18.00 uur werd ik weer wakker, en de zon was al aan het zakken. Dit is ook niks, want over een paar uur moet ik wéér gaan slapen. Het is zo’n bietje een omgekeerde dag, en eetlust heb ik nu ook niet meer.

1. Rien:
    3 oktober 2017
    Het einde is in zicht. Jij zal het gaan missen lijkt me. Jouw dagverhaal klinkt als muziek in mijn oren.
  2. Margreet:
    3 oktober 2017
    Villa Nova! Man, je bent bijna weer thuis! Zo zie je maar weer :het leven is een grote cirkel. Een visuele cirkel. 😃
  3. Jaap bassist:
    4 oktober 2017
    hey die jack mooie omgeving daar