De kaggel ken wel uit ier….

2 oktober 2017 - Condeixa-A-Nova, Portugal

Dag 139 : Coimbra - Condeixa-A-Nova 20 km (Totaal 3205 km)

Kwist ut gisteren al, het zou warm worden vandaag, en dat was ook zo. Een strakke blauwe lucht, de ultieme sky voor de mooiste foto's. Direct na de start, was het gelijk 190 meter steil omhoog, om zo een groot deel van de route op hoogte te blijven lopen. De 32 graden Celsius werd gehaald zo rond een uur of twee, maar was toen al gearriveerd, gedoucht, en wat uitgerust op een terras in het best leuke plaatsje Condeixa-A-Nova. In Spanje had ik op een slaapplaats meegemaakt dat s-morgens de verwarming brandde. Nou, hier kan de kachel nog wel even uit, want morgen staat hetzelfde weer als vandaag op het programma. Dáárom vertrek ik al rond half zeven om voor de hitte binnen te zijn op mijn volgende bestemming, en die is net over de 30 kilometer.

1. Rien:
    2 oktober 2017
    Wij zitten hier met de kachel aan. Beetje jaloers op jou.
  2. Leenders Theo:
    3 oktober 2017
    Hoi Jack. Die wegwijzerschoenen zijn dat niet jou schoenen die je bij de vorige camio kwijt bent geraakt. Groeten vanuit Japan.
  3. Michel van loon:
    3 oktober 2017
    Zat gisteren naar rail on way te kijken en dat was ook in coibra dus ik zeg tegen Michel hier dwarl Jack rond die zie dit in het echt.Nog veel wandel plezier en laat het zonnetje maar schijnen.OUDOE!!!
  4. Elko:
    3 oktober 2017
    oei oei wat een verschil in temp. maar als je terug bent went ook deze temp in B/o/z
    ook
  5. Jaap bassist:
    4 oktober 2017
    ja jack je bent een bofkont met die lekkere temperatuur