Un éélemaal niks aan dag….

10 oktober 2017 - Alverca do Ribatejo, Portugal

Dag 147 : Azambuja – Alverca do Ribatejo 32 km (Totaal 3418 km)

Om 6.00 uur liep de wekker dus af, om weer lekker op tijd te arriveren, en dat gebeurde ook. Alleen op het eerder gebelde nummer namen ze niet meer op, bij de Bombeiros was geen mogelijkheid om te overnachten, en bij de laatste kans, kon ik pas om 18.00 uur naar binnen. Dus het regelen en verkrijgen van een slaapplaats verliep niet zoals het zou moeten zijn. En dan deze verschrikkelijke etappe…. Alleen maar asfalt, zeer veel verkeer dat soms wel eens op amper 70 centimeter met hoge snelheid voorbijraast, ook vrachtwagens, (slechte chauffeurs hier) stinkende fabrieken, een kerncentrale, razende treinen, gierende vliegmasjiennes, knarsende fietsen ( niet 1 gezien trouwens), kortom…je merkt hier goed dat je in de buurt van een metropool komt. Voor morgen verwacht ik dezelfde verkeerssituatie, want als ik nu naar de route kijk, volgt die ook vaak drukke wegen. Maar goed, het is niet anders, en een trein nemen da doe ik nie.

1. Margreet:
    10 oktober 2017
    Er waren toch weer mooie plaatjes onderweg te schieten. Het wordt tijd dat jouw Camino erop zit merk ik. Kom op, de laatste loodjes, je kunt het. 💪
  2. Rien:
    10 oktober 2017
    Gooi de ervaring met de vervuilende trafic maar over jouw schouder naar waar het thuis hoort. Juist, in de berm.
    Nog ff doorzetten en jouw avontuur zit er op.
    Je bent een kei. Een Bergse kei.
    Tot de volgende kerel.
  3. Tonny en Lisette:
    11 oktober 2017
    De laatste loodjes ,kop op je kunt het !!
    Het is voor jou in ieder geval weer een hele belevenis geweest ,mag je trots op zijn
    En wij jaloers 👍😄 nou ik wens je nog succes met de laatste loodjes .grt Lisette 👏👍👌🤗
  4. Tom:
    Kom op doorgaan laat niet merken dage bijna 70 ben hahahahahaha
  5. Jaap bassist:
    11 oktober 2017
    hey die jack nog ff volhouden he je bent er bijna en het kan ook wel eens tegen zitten he maar daar sleep jij je er wel door heen