De Bergen worden lager….

8 september 2017 - Caldas de Reis, Spanje

Dag 115 : Padrón – Caldas de Reis 22 km (Totaal 2763km)

Heb die zó vroeg opstaande pelgrims maar voor laten gaan, want mijn etappe van vandaag was maar 22 kilometer. Dus ben vertrokken na de ochtendschemering, maar de temperatuur sommeerde mij toch de jas aan te doen. Natuurlijk, zoals elke keer na wat kilometers lopen, stoppen en da ding weer uit, want dat is veel te warm. Het klimmen en dalen wordt ook steeds lager want het gebergte is hier (In hoogt) precies aan het krimpen. De etappe ná Santiago gisteren was nog 260 meter hoog, vandaag 165 meter, en morgen maar 135 meter. Vindt dat wel wat laag hoor. Hou meer van boven de 2000 meter. Maar goed, ook deze dag weer véél tegenliggers gehad, waarvan enkele toch ook weer vragen stelde aan mij. Aangekomen in Caldas de Reis naar mijn pension gegaan, want die alberques wordt ik in bietje beu. Dit plaatsje is weer gezelliger dan Padrón, gisteren. Vanmiddag alvast 2 reserveringen gedaan om te slapen voor de komende dagen. Uit verveling 3 terrassen bezocht, en sluiksgewijs onderzoek gedaan naar een restaurant voor vanavond.

1. Anita:
    8 september 2017
    Ha Jacq het ziet er goed uit mooie tocht gave foto's hou vol het gaat je goed. gr
  2. Rien:
    9 september 2017
    Je gaat het toch opgeven he ok al wor je ut un bietje beu.
    Kop op en morgen gezond weer op.
  3. Co Weezenbeek:
    9 september 2017
    prachtig weer
  4. Jaap bassist:
    10 september 2017
    ja weer een mooie omgeving jack
  5. Ernst van Schaik:
    11 september 2017
    He bikkel, vervelend die drie terrassen!!!!