Bloemen van de Schelde...

18 mei 2017 - 's-Gravenpolder, Nederland

Dag 2: Rilland - s'Gravenpolder 25 km. (Totaal 48 km.)

Etappe 2 startte op het eindpunt van gisteren aan de buitendijk van de Westerschelde bij Rilland. Over énkele weken passeer ik op een 40 tal kilometers de bron van deze Schelde in Frankrijk De bron ligt bij Gouy-Le-Câtelet op het Plateau van Saint-Quentin. Na ongeveer 350 kilometer mond deze rivier uit in de Noordzee bij Vlissingen. Via Waarde kwam ik in Kruiningen aan na ongeveer 2,5 uur. Hier wat gegeten en daarna weer verder over de sluizen van Hansweert, door dit dorp, naar eindpunt in s'Gravenpolder. Tijdens deze wandeling kwam ik langs de zeedijk nogal een behoorlijke variatie tegen van bloemekes....

1. Leenders Theo:
    19 mei 2017
    Hallo Jack, ben er zelf ook even tussen uit geweest vandaar de late reactie op je blog.
    Mooi te horen dat je weer onder weg bent, na een warme start is het vandaag tijd om af te koelen het zal niet meevallen met deze wind, hopelijk heb je hem niet te veel tegen. Nou veul succes en loop ze.
  2. Margreet:
    19 mei 2017
    Lekker onderweg. Even een complimentje voor je mooie foto's. Je hebt eerst een cursus fotografie gevolgd? Goeie reis Jacq.
  3. Jos en Lianne:
    19 mei 2017
    wat is het toch leuk om je verhalen te lezen. veel succes bij de komende kilometers. Voor ons makkelijk praten zo vanaf ons strandbedje in Egypte.
  4. Dre en Rianne van der Sanden:
    19 mei 2017
    Goede reis Jacq, we blijven je volgen. Groetjes Dre en Rianne.
  5. Jan en Tilly van Eekeren:
    19 mei 2017
    Goede reis en jammer dat wij je vertrek hebben gemist. Maar toch veel wandelplezier.
    Jan en Tilly
  6. Jaap bassist:
    19 mei 2017
    hey die jack mooie foto,s die haas die heeft waarschijnlijk een zonnesteek opgelopen tijdens het zonnebaden