Zak van Zuid Beveland...

19 mei 2017 - Nieuwdorp, Nederland

Dag 3: s'-Gravenpolder - Nieuwdorp 24 km. (Totaal 72 km.)

Deze dag een relaxte wandeling gedaan door de zak van Zuid Beveland. Vanaf ’s-Gravenpolder langs de Zwaakse Weel richting Nisse. Enkele weken geleden heb ik hier ook gelopen als oefenwandeling. Ben er inmiddels achter gekomen, dat als het plaatselijk café van Kwadendamme gesloten is, je ook wat koffie- thee-sap kan drinken in Miranda’s fruitshop in Kwadendamme. Na Nisse over de vele kronkelende wandelpaden verder naar s'-Heerenhoek. Daar nog een cappuccino genomen bij zeer aardige mensen van Stroop & Spek. Verder door naar het eindpunt in Nieuwdorp bij het bevrijdingsmuseum. Nog even een melding over de Google kaart op deze blog. Die trekt rechte lijnen tussen mijn etappeplaatsen, terwijl mijn pad behoorlijk slingert, en dus meer kilometers inhoudt. Ik heb geprobeerd over het water te lopen via de Google aanwijzing , maar ging telkens kopje onder…..

1. Jaap bassist:
    20 mei 2017
    hahaha ja op het water lopen dat heb je nog niet zo maar geleerd , misschien als je wat sneller loopt hahaha
  2. Co Weezenbeek:
    20 mei 2017
    prachtig
  3. Han:
    21 mei 2017
    Het was een gezellige dag gisteren.
    Een mooie wandeling naar Vlissingen en lekker eten daarna in de pantarei
    Veel succes op de wandeling
    Gr han
  4. Leenders Theo:
    21 mei 2017
    Jack misschien is je rugzak te zwaar, doe hem eens af en probeer nog eens over het water te lopen.
    Tip : van die bandjes die kinderen om hun arm doe helpt misschien ook wel een beetje.