Ben de dagen kwijt…..

16 juni 2017 - Arpajon, Frankrijk

Dag 31 : Massy - Arpajon 26 km ( Totaal 730 km )

Heb vandaag weer eens lekker door kunnen stappen via kleine dorpen als Champlan, Longpont-sur-Orge en Montlhéry. In Longpont ontdekte ik per toeval een oude overkapte wasplaats. Ook op deze etappe, weer genoeg vliegtuigen boven mijn hoofd, ditmaal van Orly. In Arpajon aangekomen, moest ik nog bijna 3,5 uur wachten, eer ik bij mij nieuwe overnachtingsplaats binnen kon. Dus wat rondgeslenterd, en de oude halle uit 1470 bekeken en vastgelegd op foto's, en wat terrassen bezocht. In zo’n Halle, zit geen enkele schroef of spijker. Alle verbindingen zijn van hout.Uiteindelijk kon ik terecht voor de volgende nacht. Hele aardige mensen die me met raad en daad bijstonden en uitnodigde voor een heerlijke maaltijd in de tuin, met al het nodige erop en eraan. Op een gegeven moment vroeg ik wat voor dag het was, in verband met een nieuwe reservering voor een slaapplaats. Met hetgeen ik bezig ben, raak je gewoon de structuur die je thuis heb, helemaal kwijt. Ik heb geen maandag, donderdag of zondag meer. Alle dagen zijn gelijk.

1. Rien:
    17 juni 2017
    God thanks it's zaterdag. ;)
  2. Ad:
    17 juni 2017
    Oei Jacqske, nu al de dagen kwijt en er komen nog een hele hoop kilometers aan. Hopelijk kun je die wel bijhouden.
    Goede trip gewenst uit Berrege.
  3. Jaap bassist:
    18 juni 2017
    hahaha ja jack is ook niet belangrijk toch als je er maar komt he en oft nou zaterdag of zondag is maakt niet uit tis weer een dag he en voor jouw situatie ist ook niet belangrijk
  4. Sonn:
    19 juni 2017
    Op 't oeveulste pilske zitte nou, en 't oeveulste fleske wijn, of stokbrood, of omp kèèss? nou nou nou?
  5. Henk Franken:
    2 juli 2017
    Ach Sjaak, wa mak 't uit dagge de dage kwijt ben. Ge kom nouw zo vaak in de kerk da d'ons Lievenèèrke 't echt nie erreg vin da d't nie op 'n zondaggeske is or... :-))