De lange route …

3 juli 2017 - Coulombiers, Frankrijk

Dag 48 : Poitiers - Coulombiers 34 km (Totaal 1168 km )

In de avond, bekijk ik meestal de etappe voor de volgende dag, en volgens mijn Lepere gids zou die 20 km zijn. In werkelijkheid lopen er verschillende routes, soms afwijkend, en best vaak samen. Na een petit dejeuner te hebben genomen in een gezellig koffietentje, zocht ik mijn route op in de stad. De routekaart in de Leperegids is van niet te beste kwaliteit, dus viel ik snel terug op mijn gsm geladen met offlinekaarten. Op een gegeven moment kreeg ik toch het gevoel, dat ik die opgegeven 20 km niet ging halen. Uiteindelijk op de eindbestemming kwam ik uit op 34 km. De markeringen van de Leperegids raakte spoorloos, waardoor ik verder ging met de markeringen van de Grande Randonnée 655, die soms gelijk loopt. Erg verwarrend, maar eigenlijk ook onnodige (ruim 14 ) kilometers. Zit nu in een gite d ètape, weer samen met het stel uit Blois. Samen net gegeten, nog wat bijpraten over de etappes, en morgen weer verder richting Saint Sauvant.

1. Rien:
    3 juli 2017
    Ach Jacq, wat is voor jou 15 km extra? ;)
  2. Leenders Theo:
    4 juli 2017
    Hallo Jack, misschien is het een volgende doel om aan te pakken na dit blokske om, alle wandelpaden bijeen brengen zodat men altijd de juiste route heeft. Volgen mij kan je dan de rest van je leven vooruit.
  3. Jaap bassist:
    4 juli 2017
    o jack dan mag je wel watjes in je oren doen he als je met het zelfde stel uit blois zit
  4. Han:
    5 juli 2017
    Zo jack. Weer een wandelingetje van 34 km slechts. Voor jou een peulenschil. Je gaat als een trein.
    Als je s.avonds je pilsje niet vergeet gaat het prima.
  5. Jan en Tilly van Eekeren:
    5 juli 2017
    Hoi, Jacq hier bij onze buurtjjes gaat het goed, zijn zelf ook op vakantie geweest ,
    Het gras komt al aardig door de tegels op de stoep, zal het bij jou ook weghalen, pakketje van jou
    ontvangen en netjes weggelegd, tot je weer terug bent.
    We gaan weer verder genieten van je mooie foto's , en wensen jou verder veel wandelplezier.