Van de Médoc naar de Landes…

17 juli 2017 - Le Barp, Frankrijk

Dag 62 : Gradignan – Le Barp 29 km (Totaal 1515 km)

De meteo beloofde voor vandaag 35 graden, en die kregen we dan ook. Een strakke blauwe lucht, weinig wind, en een afwisselend landschap met hier en daar schaduw. Het was dus puffen geblazen, met een laag tempo en een zere rug. Zo na een paar uur begonnen een paar ribben rechtsachter te donderjagen. Nou weet ik, dat mijn gewicht nogal aan het zakken is, en redeneerde dat het misschien wel eens daardoor zou kunnen komen. Volgens de weegschaal, waar ik net op heb gestaan, zou mijn gewicht nu 67 kg zijn. Ik voel ook steeds meer van die botten, van mijn geraamte, en tijdens het wandelen, zwalk ik nogal eens. Waarschijnlijk een tekort van ut een of ander. Hopelijk is er hier in Le Barp vanavond wel een restaurant open. Ben dus stikmoei aangekomen en zou nu zo kunnen slapen. Ik ervaar ook dat de warmte anders is, dan noordelijker. Ga natuurlijk steeds zuidelijker. Inmiddels beland op een terras, na 1 km lopen ( plus straks 1 terug). En !! Nu terug op de stek, nog steeds moei, tóch erg lekker gegeten. Het is nu 21.19, en ga aanstalten maken om te gaan slapen. Hopelijk is de kediessie morgen weer beter.

1. Rien:
    17 juli 2017
    Vergeet niet om genoeg koolhydraat rijk voedsel tot je te nemen Jacq.
  2. Marianne en Han:
    17 juli 2017
    Jack, misschien is het verstandig om eens echt te rusten als je een rustdag heb
  3. Huguette en Andre:
    17 juli 2017
    Koolhydraten en fruit en een extra rustdag rust is net zo belangrijk gr.Huguette en Andre
  4. Co Weezenbeek:
    18 juli 2017
    ja Jaak je moet eens rust nemen jonge, das goed voor je.
  5. Han:
    18 juli 2017
    Jack oude prutser, ook onderweg meer eten. Een pain complete bv en koolhydraten. Fruit en brie een rustdagextra op een goed terras.
  6. Jaap bassist:
    19 juli 2017
    hey die jack ja afvallen moet je niet te veel doen misschien Multi vitaminen slikken krijg je toch vitamines binnen die je nodig hebt
  7. Leenders Theo:
    19 juli 2017
    Hoi Jack, als je nog voor jezelf moet koken, neem dan gelijk wat van die energie repen mee. Dis kan je n.l. onderweg tussendoor opeten en blijft de batterij op peil. Heb je echt wel nodig met deze prestatie.
  8. Tonny en Lisette:
    Hoi Jack en vooral heel veel water drinken ,heel belangrijk
    En succes met de volgende kilometers,en neem op tijd een rust dag
    Grt Lisette
  9. Ernst van Schaik:
    20 juli 2017
    Jack, wat jij doet is topsport. Eten en rust is heel belangrijk. Dus nie meer zelf koken.