Rivier in je tuin….

22 juli 2017 - Taller, Frankrijk

Dag 67 : Onesse-et-Laharie - Taller 25 km (Totaal 1628 km)

Vandaag eigenlijk niks speciaals meegemaakt. Wel gezien, en meer dan alleen deze keer zelfs, een glashelder stromende beek die door de tuin stroomt. Wij kunnen er wel van dromen, maar hier zie je dat regelmatig. Het pad was óók vandaag wéér door het bos (goed voor de longen zullen we maar zeggen). In Lesperon, na 13 km, effe gepauzeerd, boulangerie en bar, en daarna verder naar Taller, waar maar een bar/epicerie was, en een pizzeria die pas vanaf 18.00 uur openging. Alles zéér kleinschalig hier, maar net genoeg om te blijven overleven. Pain – Bier – en Pizza… Mickaël en zijn vrouw Marie-Laure waren ook daar gearriveerd, en later viel Ingrid uit Brussel binnen, die ik 2 dagen geleden ergens op het pad passeerde. Zo wordt je toch regelmatig geconfronteerd, dat op zo’n camino veel aardige mensen lopen. De sfeer was weer stikgezellig en gemoedelijk. Ik stel nogal eens voor, om een fles wijn te kopen, om de avond nog gezelliger te maken, maar dan zijn er voor sommige pellegrims wat problemen voor de bééne de volgende dag, dus….. ga dat niet door. Ik ga niet in mijn eentje zo’n fles leegtuttere in een gezelschap, en zo wordt ik ongemerkt ook Ont’alcoholt (??) Sebiet kom ik nog gezonder thuis, as dak gebore was.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jaap bassist:
    23 juli 2017
    hahaha ja tis wat he wil je feestje bouwen