Vroege wekker, trage start....

18 juni 2017 - Angerville, Frankrijk

Dag 33 : Étampes - Angerville 28 km ( Totaal 786 km )

!!! Dus goed vroeg opgestaan. Om 6 uur 11 liep tie af, en toen weer dat ritueel. Tijdens dat ritueel, ontdekte ik dat mijn Camelbak ( de 2 liter watervoorraad in de rugzak ) die gelukkig in een extra plastic hoes zit, gisteren had gelekt. De dop had ik niet goed bevestigd. Alles uitgepakt, en opgedroogd. Opnieuw gevuld en extra gecontroleerd. ZO.. dat was weer in orde. Toen naar de bakker….déér stond me een rij.. ?!!?#. En zo werd het nog 8.05 dat ik buitenliep. Deze etappe verliep toch, ondanks de 31 graden, zeer soepel. Zou wel gekomme zijn deur da japans ete van gistere !!. Ben vandaag door best veel dorpen en gehuchten gelopen, maar het is zondag, en dan is er toch veel gesloten. Op een gegeven moment zag ik de naamplaats Angerville . Toen wist ik dat ik weer mijn eindbestemming had gehaald. Voor mijn slaapplaats moest ik Michelle belle, en wachten bij de ingang van de eglise. Een simpele overnachtingsplaats voor een simpele prijs. Het is niet eenvoudig om in sommige plaatsen wat geregeld te krijgen. Bovendien, pelgrimeren en luxe gaan nooit samen. Hoeft ook niet. Kga zo eens naar een Italiaans restaurant, want ik krijg signalen dat er wat gegeten moet worden. Net terug uit dat prima uitziende restaurant,, maar de gerechten zijn niet om over naar uis te schrijven… heb bij een klein winkeltje aan de overkant nog maar een pak Tuc met fromage, en een kleine wijn gehaald, om morgen weer verder te kunnen.

1. Rien:
    18 juni 2017
    Ziet er weer gelikt uit.
  2. Jaap bassist:
    18 juni 2017
    hey die jack aardige temperatuur zeg in portugal ist helemaal feest daar hebben ze te maken met grote natuurbranden gelukkig zit je daar nog niet in de buurt want het schijnt heel heftig te zijn
  3. Huguette en Andre:
    19 juni 2017
    Leuk die foto's nie veel wandelaars hier erg warm
  4. Leenders Theo:
    19 juni 2017
    Ja Jack, iemand met spaans bloed moet ook niet bij een italiaan gaan eten, dat botert nei. Het is mar goed da ge ut et ontsmet met da wijntje.
  5. Anita:
    19 juni 2017
    Dat ziet er gaaf uit Jacq wat een uitzichten, succes verder. ;-]