Reacties
Reacties 751 - 780 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan en Tilly van Eekeren | Goede reis en jammer dat wij je vertrek hebben gemist.… | 19 mei '17 |
| Dre en Rianne van der Sanden | Goede reis Jacq, we blijven je volgen. Groetjes Dre… | 19 mei '17 |
| Jos en Lianne | wat is het toch leuk om je verhalen te lezen. veel… | 19 mei '17 |
| Margreet | Lekker onderweg. Even een complimentje voor je mooie… | 19 mei '17 |
| Leenders Theo | Hallo Jack, ben er zelf ook even tussen uit geweest… | 19 mei '17 |
| René Bastiaanse | Succes! | 18 mei '17 |
| Co Weezenbeek | prachtig | 18 mei '17 |
| Jaap bassist | hey die jack , dit is alleen maar beter als je al… | 18 mei '17 |
| Elko | jacq het weer is deze dag super wel wat warm maar… | 17 mei '17 |
| Marianne en Han | Hoi Jacq, Het is nu toch echt begonnen. Je hebt een… | 17 mei '17 |
| Rien | Zet hem op Jacq, geniet met volle teugen. Ik hoop… | 17 mei '17 |
| Hetty | Hoi Jacq, heel veel succes met deze nieuwe camino.… | 17 mei '17 |
| Ad | Hallo Jacq, veel plezier met wandelen en ik zal zeker… | 15 mei '17 |
| Marianne en Han | Bedankt Jack voor een super leuk weekend. Zal je gezelligheid… | 15 mei '17 |
| Miranda Fruitsalon Kwadendamme | U vd week gesproken bij de Blues wat n prachtige foto's | 13 mei '17 |
| Willem | Hi Jacq, Mooie wandeling dus, nu ff relaxen en opladen… | 13 mei '17 |
| Jaap bassist | hey jack mooie omgeving lekker rustig niet te veel… | 11 mei '17 |
| Michel van loon | Als klein kind heb ik daar veel gewandeld met mijn… | 11 mei '17 |
| Co Weezenbeek | prachtig | 11 mei '17 |
| Elko | jacq de tijd gaat komen het is nu aftellen sterkte… | 8 mei '17 |
| Jos en Lianne | hoi Jacq, we gaan je reisverslagen weer met veel plezier… | 23 apr. '17 |
| Arie | Beste Jacq, Hartelijk dank voor jou bericht. Ik ga… | 19 apr. '17 |
| Jan Muskens | Hé Jack, ouwe reus, heel veel succes met je tripje… | 17 apr. '17 |
| Henk Franken | Nou, ik staan d'r wir bij or. In da lijsje mè… | 13 apr. '17 |
| Leenders Theo | Hoi Jack, goed te horen dat de motor nog steeds lekker… | 12 apr. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack wanneer ga je vertrekken of ben je al… | 9 apr. '17 |
| SAILLOUR Claire | Hello dear Jacq, Hope everything is fine for you !… | 9 apr. '17 |
| Ad | Hoi Hetty en Jacq, was gezellig bij Outdoor&Travel.… | 8 apr. '17 |
| Frauke | Dear Jacq, thank you for inviting me to your blog… | 7 apr. '17 |
| Pieter | "Blokse om" naar Lissabon? Serieus? Dat… | 7 apr. '17 |


- Tom: Welkom terug en tot zondag
- Leenders Theo: Hoi Jacq, ons kunde de 29e…
- Riekie christ: de ge bedankt zeut dat witt…
- Michel van loon: Ook ik bedank jou voor die…
- Jan Muskens: Ha die Jacq, net als iedereen…
Alle reacties »