Reacties
Reacties 101 - 150 van 780
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ernst van Schaik | Ik kom ok | 5 okt. '17 |
| Ernst van Schaik | Mooi pad Sjak | 5 okt. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack dat vind jij toch helemaal niet erg om… | 5 okt. '17 |
| Anita | Hier een pad daar een pad raak gij nooit het padje… | 5 okt. '17 |
| Tonny en Lisette | Mooi ....ik zou zelf wel zo'n boom willen hebben… | 5 okt. '17 |
| Ad | Hoi Jacq, was het menu van zichzelf al zout of heb… | 4 okt. '17 |
| Co Weezenbeek | mmmmmmmmmmmm saai | 4 okt. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack mooie omgeving daar | 4 okt. '17 |
| Jaap bassist | ja jack je bent een bofkont met die lekkere temperatuur | 4 okt. '17 |
| Margreet | Villa Nova! Man, je bent bijna weer thuis! Zo zie… | 3 okt. '17 |
| Rien | Het einde is in zicht. Jij zal het gaan missen lijkt… | 3 okt. '17 |
| Elko | oei oei wat een verschil in temp. maar als je terug… | 3 okt. '17 |
| Michel van loon | Zat gisteren naar rail on way te kijken en dat was… | 3 okt. '17 |
| Leenders Theo | Hoi Jack. Die wegwijzerschoenen zijn dat niet jou… | 3 okt. '17 |
| Rien | Wij zitten hier met de kachel aan. Beetje jaloers… | 2 okt. '17 |
| Miranda (fruitsalon) | Pracht foto's weer vandaag ook vast weer n mooie… | 2 okt. '17 |
| Co Weezenbeek | prachtig | 2 okt. '17 |
| Cees en Judith | Schitterende foto's weer vooral die je in de… | 2 okt. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack die mensen die daar wonen hebben toch… | 2 okt. '17 |
| Leenders Theo | Hoi Jack wij Theo en Marianne zijn er ook bij je hebt… | 2 okt. '17 |
| Leenders Theo | Hoi Jack je bent weer op een mooi plekje beland, het… | 2 okt. '17 |
| Paul Vandendael | Zeer typisch voor Portugal die tegeltjes! | 2 okt. '17 |
| Jaap bassist | hahaha ja ziet er zeker goed uit die terras tafel | 1 okt. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack ziet er weer heel goed uit he je kamer | 1 okt. '17 |
| Jande Quelery | Cool ... die terres tafel Jack ! en uiteraard weer… | 1 okt. '17 |
| Rien | Geniet ze vanavond en daarna heerlijk pitten in je… | 29 sep. '17 |
| Tom | ik kom effe langs | 29 sep. '17 |
| Huguette en Andre | Toch weer mooie foto's André en Huguette | 29 sep. '17 |
| Co Weezenbeek | ik zijn d`r ok | 29 sep. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack die romijnen waren nog zo gek nog nie… | 29 sep. '17 |
| Rien | De dag na Halloween in de T met 666.....zou kunnen… | 28 sep. '17 |
| Sonn | ik meld me aan | 28 sep. '17 |
| Ernst van Schaik | Eel mooi pad | 28 sep. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack ja as we heel oud worden dan weten we… | 28 sep. '17 |
| Margreet | A-l-l-e-m-a-a-l. Volgens de reclamespotjes dan hé.… | 28 sep. '17 |
| Rien | Ge witut he, eens gaan we, allemaaaal | 27 sep. '17 |
| Co Weezenbeek | prachtig | 27 sep. '17 |
| Tom | Zet `m op Sjaakie!!!!!!!!!!!!! | 27 sep. '17 |
| Elko | voor biertje hoef je voor die prijs geen extra km… | 27 sep. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack als die oude paden konden spreken dan… | 26 sep. '17 |
| Rien | wat zijn 16 dagen? Geniet er van! | 26 sep. '17 |
| Tom | Asstikke mooiiiiiiiiiiiii | 26 sep. '17 |
| Jos en Lianne | He Jack, we genieten nog steeds volop van je leuke… | 26 sep. '17 |
| Paul Vandendael | Bootjes, bootjes... | 26 sep. '17 |
| Paul Vandendael | Porto is wel een zeer speciale stad! | 26 sep. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack ik zie het er nog wel van kome dat je… | 25 sep. '17 |
| Rien | Jij gaat steeds meer bergs kletsen Jack. Komt deur… | 25 sep. '17 |
| Jaap bassist | hey die jack heb je toch nog kunnen uitslapen | 25 sep. '17 |
| Tom | komme al die vrouwen `n keer naar hier?????????????? | 25 sep. '17 |
| Michel van loon | Ik geniet van de foto's Ooit wilde we op vakantie… | 25 sep. '17 |


- Tom: Welkom terug en tot zondag
- Leenders Theo: Hoi Jacq, ons kunde de 29e…
- Riekie christ: de ge bedankt zeut dat witt…
- Michel van loon: Ook ik bedank jou voor die…
- Jan Muskens: Ha die Jacq, net als iedereen…
Alle reacties »